לייעוץ ללא התחייבות חייגו:

קליניקה כוחו של הטבע

שמי שרונה, ילידת 1971 , נשואה ואם לילד .
מטפלת הוליסטית ובעלים של קליניקה כוחו של הטבע.
הקליניקה ממוקמת  בנווה שאנן , חיפה.

בוגרת רידמן במגוון מקצועות הרפואה המשלימה.
בוגרת המכללה לקוסמטיקה JJ COSMETICS  בדיקור קוסמטי.

אז מה מיוחד בקליניקה ?

בקליניקה כוחו של הטבע אתאים  לכם טיפול אינטגרטיבי , כלומר טיפול משולב שייתן מענה למכלול גוף ונפש בעזרת מגוון תחומי הטיפול : תמציות פרחי באך , ארומתרפיה ועיסוי , דיקור קוסמטי והתאמת מוצרי טיפוח ברוקחות טבעית.

אסטרטגיית הטיפול תבנה בשיתוף  עם המטופל ובהתאם לצרכיו.

טיפול בראייה ההוליסטית הוא טיפול בגוף , נפש ובנשמה .

כלומר ?

לדוגמה : כאב ראש שמקורו לחץ .

החלטת לקחת תרופה לטיפול בכאב הראש , קרוב לוודאי התרופה תגרום להקלה על  הכאב .

הרפואה המשלימה תטפל גם בגורם הלחץ שיצר את כאב הראש ו / או במחשבות שמטרידות אותך , מוציאות אותך משלוותך שמדירות שינה מעינייך  וגורמות לכאב הראש להתעורר יחד אתך בבוקר.

הטיפול ההוליסטי משלים את הטיפול הרפואי הקונבנציונלי .

מה קורה לנו ? מאז .....להיום .....

אנחנו מתרחקים מהטבע.

פעם , הכל היה טבעי .

לא היינו מכניסים לגוף מזונות מעובדים , צבעים וטעמים סינטטיים , כימיקלים ועוד.

אם היינו טועמים מזון מר או רעיל , המוח היה נותן הוראה וגורם  להפעלת המנגנון להפרשה מוגברת מריריות מערכת העיכול ורפלקס ההקאה .

כיום המזונות המעובדים מכילים חומרים מזיקים שלהם יש טעמים ממכרים ונעימים לחיך.

פעם היינו חווים סטרס מידי פעם , הדבר היה מתרחש  במצבי הישרדות  כשהיינו צריכים לברוח מסכנה שארבה לנו ביער.

והיום ?

הרבה סטרס.

אנחנו חיים במרתון , תחרות , לחץ חברתי וסביבתי , זיהום אוויר , אורח חיים ישבני , צריכת מזונות מעובדים ומוצרי טיפוח שבחלקם חומרים מזיקים לגוף .

אנחנו עוברים תנודות במצב הרוח , חווים מצבים רגשיים וקונפליקטים רבים עם עצמנו שלרוב גורמים לקשיים בקבלת החלטות , לדאגת יתר , לדיכאון , לחוסר קשב וריכוז  , עייפות , חוסר סבלנות , התפרצויות ועוד.

במצבי סטרס הגוף מייצר הורמונים שמסייעים לו לעמוד במצבי המתח ואחראים על תהליכים רבים כגון וויסות לחץ הדם , חילוף חומרים  הכולל את הכנסת הסוכר לתאים ושמירה על רמתו  התקינה בדם ,  השפעה על מערכת החיסון , מערכת העיכול והספיגה ועוד.

כאשר הגוף נמצא בסטרס תמידי , תהליכים פיזיולוגים משתבשים ומתרחשים תהליכים פתולוגיים.

התוצאה באה לידי ביטוי בשיבוש תהליכים מטאבוליים שגורמים בטווח הארוך למחלות מטאבוליות כגון סוכרת , יתר לחץ דם , תפקודי כבד לא תקינים שיוצרים קושי בפינוי רעלים מהגוף ופינויי דרך מערכת השתן ובזיעה  , תפקוד לקוי של מערכת החיסון, תפקוד לקוי של מערכת העיכול  ועוד.

חולשה של מערכת החיסון תגרום לאלרגיות שונות , להתקררויות תכופות וחשיפה למזהמים עם קושי רב להילחם ולהתגבר עליהם.

תפקוד לקוי של מערכת העיכול יגרום למעי דלקתי , בעיה בספיגת ויטמינים , מינרלים ונוטריינטים , אנמיה , השמנה , התפתחות של אלרגיות ו / או רגישות למזונות , שלשולים ו / או עצירויות  ועוד.

שיבוש בתהליכי פינוי רעלים יגרום להשמנה , אלרגיות ומחלות נוספות.

המצבים הנפשיים והסטרס יוצרים תהליכי שרשרת שגורמים לתהליכים פתולוגיים וזה כמו מעגל קסמים .   ניתן לסגל אורח חיים בריא יותר ובהדרגה . תרשו לעצמכם את הנכון והטוב ביותר.

האתר נבנה במערכת 2all | בניית אתרים